پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات

۶ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات

دانلود پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالباتدانلود پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات

-------

پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات
پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 173
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 70 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
‏2-1- ‏مقدمه‏ ‏14
‏2-2- ‏بخش‏ ‏اول‏: ‏شا‏ی‏ستگ‏ی‏ ‏رهبر‏ی‏ ‏14
‏2-2-1- ‏تعار‏ی‏ف‏ ‏شا‏ی‏ستگ‏ی‏ ‏رهبر‏ی‏ ‏15
‏2-2-2- ‏ابعاد‏ ‏شا‏ی‏ستگ‏ی‏ ‏رهبر‏ی‏ ‏18
‏2-2-2-1- ‏قدرت‏ ‏نفوذ‏ ‏رهبر‏ ‏19
‏2-2-2-1-1- ‏نفوذ‏ ‏و‏ ‏قدرت‏ ‏19
‏2-2-2-1-2- ‏تاکت‏ی‏ک‌ها‏ی‏ ‏نفوذ‏ ‏20
‏2-2-2-2- ‏تغ‏یی‏ر‏ ‏و‏ ‏تحول‌‏پذ‏ی‏ر‏ی‏ ‏21
‏2-2-2-3- ‏به‏ ‏کارگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏ارزشها‏ی‏ ‏اخلاق‏ی‏ ‏22
‏2-2-2-3-1- ‏عناصر‏ ‏ارزش‏ ‏اخلاق‏ی‏ ‏23
‏2-2-2-3-2- ‏مع‏ی‏ار‏ ‏ارزش‏ ‏اخلاق‏ی‏ ‏24
‏2-2-2-4- ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏دادن‏ ‏به‏ ‏منابع‏ ‏انسان‏ی‏ ‏24
‏2-2-2-5- ‏چشم‌‏اندازساز‏ی‏ ‏توسط‏ ‏مد‏ی‏ران‏ ‏25
‏2-2-2-5-1- ‏فرا‏ی‏ند ‏ا‏ی‏جاد ‏چشم ‏انداز‏ ‏27
‏2-3- ‏بخش‏ ‏دوم‏: ‏تجه‏ی‏ز‏ ‏منابع‏ ‏و‏ ‏وصول‏ ‏مطالبات‏ ‏27
‏2-3-1 - ‏تجه‏ی‏ز‏ ‏منابع‏ ‏27
‏2-3-2- ‏عوامل‏ ‏برون‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏29
‏2-3-3- ‏عوامل‏ ‏مؤثر‏ ‏درون‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏30
‏2-3-4- ‏عوامل‏ ‏خدمات‏ی‏ ‏31
‏2-3-4- 1- ‏تنوع‏ ‏خدمات‏ ‏بانک‏ی‏ ‏31
‏2-3-4-2- ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏خدمات‏ ‏بانک‏ی‏ ‏33
‏2-3-4-2-1- ‏و‏ی‏ژگ‏ی ‏ها‏ی ‏خاص ‏خدمات ‏بانک‏ی‏ ‏34
‏2-3-4-3- ‏خدمات‏ ‏بانکدار‏ی‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ ‏34
‏2-3-4-4- ‏مهارتها‏ی‏ ‏تخصص‏ی‏ ‏کارکنان‏ ‏36
‏2-3-5- ‏توانا‏یی‌‏ها‏ی‏ ‏فن‏ی‏ ‏مورد‏ ‏ن‏ی‏از‏ ‏در‏ ‏مشاغل‏ ‏بانک‏ی‏ ‏37
‏2-3-5-1- ‏توانا‏یی‌‏ها‏ی‏ ‏ارتباط‏ی‏ ‏37
‏2-3-6- ‏عوامل‏ ‏مال‏ی‏ ‏38
‏2-3-6-1- ‏تسه‏ی‏لات‏ ‏پرداخت‏ی‏ ‏38
‏2-3-6-2- ‏نرخ‏ ‏سود‏ ‏پرداخت‏ی‏ ‏به‏ ‏سپرده‌ها‏ ‏39
‏2-3-6-3- ‏جوائز‏ ‏پرداخت‏ی‏ ‏به‏ ‏سپرده‌‏گذاران‏ ‏قرض‌‏الحسنه‏ ‏40
‏2-3-7- ‏عوامل‏ ‏ارتباط‏ی‏ ‏و‏ ‏انسان‏ی‏ ‏41
‏2-3-7-1- ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏و‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏41
‏2-3-7-1-1- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏در‏ ‏نظام‏ ‏بانک‏ی‏ ‏42
‏2-3-7-1-2- ‏آم‏ی‏زه‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏بانک‏ی‏ ‏43
‏2-3-7-2- ‏رفتار‏ ‏و‏ ‏نحوه‌‏ی‏ ‏برخورد‏ ‏کارکنان‏ ‏بانک‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ان‏ ‏46
‏2-3-7-3- ‏رعا‏ی‏ت‏ ‏عدالت‏ ‏و‏ ‏عدم‏ ‏تبع‏ی‏ض‏ ‏در‏ ‏ارائه‌‏ی‏ ‏خدمات‏ ‏46
‏2-3-7-4- ‏اطلاع‏ ‏رسان‏ی‏ ‏مناسب‏ ‏و‏ ‏ارائه‌‏ی‏ ‏آموزش‏ ‏به‏ ‏مشتر‏ی‏ان‏ ‏47
‏2-3-7-5- ‏و‏ی‏ژگ‏ی‏ها‏ی‏ ‏فرد‏ی‏ ‏مناسب‏ ‏کارکنان‏ ‏47
‏2-3-7-6- ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏مشتر‏ی‏ان‏ ‏48
‏2-3-7-6-1- ‏رضا‏ی‏ت‏ ‏مشتر‏ی‏ان‏ ‏در‏ ‏بانک‌ها‏ ‏48
‏2-3-7-6-2- ‏وفادار‏ی‏ ‏مشتر‏ی‏ان‏ ‏در‏ ‏بانک‌ها‏ ‏49
‏2-3-8- ‏عوامل‏ ‏و‏ ‏شرا‏ی‏ط‏ ‏ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی‏ ‏49
2
‏2-3-8-1- ‏محل‏ ‏استقرار‏ ‏شعب‏ ‏بانک‏ ‏49
‏2-3-8-2- ‏تعداد‏ ‏شعب‏ ‏بانک‏ ‏50
‏2-3-8-3- ‏طراح‏ی‏ ‏و‏ ‏ز‏ی‏با‏یی‏ ‏فضا‏ی‏ ‏داخل‏ی‏ ‏و‏ ‏خارج‏ی‏ ‏شعب‏ ‏51
‏2-3-8-4- ‏امکانات‏ ‏ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی‏ ‏شعب‏ ‏بانک‏ ‏52
‏2-3-9- ‏سپرده‌گذار‏ی‏ ‏53
‏2-3-9-1- ‏انـواع‏ ‏سپـرده‌گذار‏ی‏ ‏53
‏2-3-9-2- ‏سپرده‏ ‏قرض‌الحسنه‏ ‏جاری‏ ‏54
‏2-3-9-3- ‏سپرده‏ ‏قرض‌الحسنه‏ ‏پس‌انداز‏ ‏54
‏2-3-9-4- ‏سپرده‏ ‏سرمایه‌گذاری‏ ‏کوتاه‌‌مدت‏ ‏55
‏2-3-9-5- ‏سپرده‌‏ی‏ ‏سرمایه‌گذاری‏ ‏بلندمدت‏ ‏55
‏2-4- ‏وصول‏ ‏مطالبات‏ ‏56
‏2-4-1- ‏انواع‏ ‏مطالبات‏ ‏56
‏2-4-2- ‏مطالبات‏ ‏معوق‏ ‏و‏ ‏چرا‏یی‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏آنها‏ ‏57
‏2-5- ‏بخش‏ ‏سوم‏: ‏ش‏ی‏وه‌ها‏ی‏ ‏تجه‏ی‏ز‏ ‏منابع‏ ‏و‏ ‏تنوع‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏بانک‏ ‏کشاورز‏ی‏ ‏61
‏2-5-1- ‏خدمات‏ ‏بانکدار‏ی‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ ( ‏مهرگستر‏)‏ ‏61
‏2-5-2- ‏حساب‌ها‏ی‏ ‏بانک‏ی‏ ‏در‏ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏مهر‏ ‏گستر‏ ‏62
‏2-5-3- ‏خدمات‏ ‏کارت‏ ‏مهرگستر‏ ‏بانک‏ ‏کشاورز‏ی‏ ‏64
‏2-5-4- ‏تسه‏ی‏لات‏ ‏بانک‏ ‏کشاورز‏ی‏ ‏64
‏2-5-5- ‏صدور‏ ‏ضمانت‏ ‏نامه‌‏ی‏ ‏بانک‏ی‏ ‏65
‏2-6- ‏بخش‏ ‏چهارم‏: ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏پژوهش‏ ‏66
‏2-1- مقدمه
‏فصل دوم این پژوهش به مبانی نظری و معرفی برخی از پژوهش‌هایی اختصاص دارد که قبل از انجام این پژوهش، به ‏بررس‏ی‏ رابطه ب‏ی‏ن‏ شا‏ی‏ستگ‏ی‏ ها‏ی‏ رهبر‏ی‏ روسا‏ی‏ شعب و عملکرد تجه‏ی‏ز‏ ‏منابع‏ و ‏وصول مطالبات بانک ‏صورت گرفته است. این فصل به طور کلی از چهار بخش تشکیل شده است:
‏ ‏بخش اول تحت عنوان شایستگی‏ های رهبری می‌باشد که شامل: قدرت نفوذ ، تغییر و تحول ‏پذیری، به کارگیری ارزش‏ های اخلاقی، اهمیت دادن به منابع انسانی و چشم‏ اندازسازی توسط مدیران پرداخته می‌شوند. بخش دوم مربوط به تجهیز منابع و وصول مطالبات بانک کشاورزی می‌باشد. در بخش سوم توضیحاتی در خصوص شیوه‌های تجهیز منابع و تنوع خدمات در بانک کشاورزی ارائه می‏ شود و در نهایت در بخش چهارم به معرفی برخی از پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه موضوع این پژوهش پرداخته خواهد شد.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.